Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

13 Ekim 2016 Perşembe

[06.10.2016 - AMEBLO] Eylül Ayı RP Soru&Cevap



Bu, sorularınızın RP tarafından cevaplandığı muhteşem bir proje!
Eylül'ün ilk yarısında sorulan soruların cevapları geldi☆

Bu köşede Fan Club üyesi herkes sorularını rahatlıkla sorabilir. Eğer hala sorularınızı sormadıysanız lütfen Royal Pirates'ın Japon Resmi Fan Club sitesiniz buradan ziyaret edin ♥

Öyleyse hadi cevaplara başlayalım!

Soru: (Rai) Korece öğreniyorum lütfen benim için başlangıç seviyesinde eğlenceli veya ilginç kitapar tavsiye edin.
EXSY: 'Dooly' isimli eğlenceli çizgi filmi izlemeni tavsiye ederim.

Soru: (Satomami) Geçmişe dönme şansınız olsaydı hangi tarihi karakterle tanışmak isterdiniz? Lütfen sebeplerini de belirtin ^^
Moon: Geçmişe dönebilseydim Üç Krallık (Three Kingdom) zamanına dönmek ve Liu Bei, Guan Yu, Su Fei, Seo Won ya da Zhuge Liang ile tanışmak isterdim! En sevdiğim kahramanları tanımak istiyorum! Gerçek hayatta nasıl olduklarını merak ediyorum!

Soru: (Mohakumi) Millet görünüşü düzgün tutmak için yaptığınız ya da yediğiniz özel bir şeyler var mı?
James: Vitamin alıyorum ve omlet yiyorum, bunun yanıda bitkisel ilaçlar da kullanıyorum. Zihnimi rahatlatmak ve vücudum için spor yapıyorum

Soru: (Ribbon) En çok dinlediğiniz şarkı ne? Ve hangi şarkıyı dinlediğinizde moraliniz yükselir?
Moon: Sürekli dinlediğim bir şarkı yok... ^^ Chicago’nun “Hard to Say I’m Sorry” şarkısını dinlediğimde bana güç veriyor.
EXSY: Sık sık M.C The Max'in "No Matter What" şarkısını dinliyorum. Sonbaharda olduğumuz için balad şarkılar tercih ediyorum.
James: En çok The Beatles’ın “Can’t Buy Me Love” şarkısını dinliyorum. Dinledikçe beni mutlu ediyor.

*Bu yazının tüm hakları turkishroyaltreasures.blogspot.com'a aittir. Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!*


Kaynak: setsailroyalpirates
Çeviri: unDineee

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates